Tisdag !

Vaknade som alltid fem minuter innan jag skulle upp ! gjorde mig klar och gick till bussen ! kom till skolan utan att ha gjort en uppgift på mediekunskapen,. alla fick en utskällning och läraren sa att vi låg på IG-varning. men vi fick en timme på oss att göra den vilket alla gjorde. Sen så fick vi en annan uppgift som är mycket roligare :) den handlar om Internet. ! det är lite tråkigt för att jag tycker om alla ämnen på skolan utom ett och det är mediekunskap , jag går liksom på den här skolan för att jag har valt den inriktningen (journalistik och media) ! men det blir nog bättre får jag hoppas ! efter de var de dags för lunch, vi fick Pasta med ost och skinksås. ! efter de så hade vi engelska, ! vi kollade klart på filmen Catch me if you can och sen svarade vi på frågor. kl 13.30 så gick jag och några till på marknadsrådet. så jag hann inte skriva så mkt ! dessutom så var jag hos skolsyster på hälsokontroll !

imorron är det gymnasiemässa och jag ska stå där från kl 14 till kl 18 :) sen ska jag skynda mig till träningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0