torsdag...

började tolv:) hade svenska, på den så skulle vi gå till biblioteket och lyssna på en bibliotikarie som skulle berätta för oss om deras hemsida och visade oss runt i lokalerna ! deet var SÅÅÅÅ roligt att alla höll på att dö ! hon var sååååå tråkig, så det finns inte. till slut fick jag nå fel och började flumma lite så några i klassen skrattade åt mig :p haha ! de va roligt:p sen hade vi klassråd på mentorstiden och pratade om att vi i klassen skulle göra något så att vi skulle lära känna varandra bättre ! sen vare bara hem som gällde. men när jag kom hem så cyklade jag till coop och köpte lite mat, eller kött som jag har ätit idag ! ;) de va gott :p sen cyklade jag till träningen . på träningen gick de SKIIIITDÅLIGT ! jag släppte in allt typ. men skärpning till helgen för då äre SM ! jag fick sendrag i knävecket på träningen. det gjorde asont ! när jag kom hem så kokade jag korv och tog en macka,samtidigt som jag tittade på sporten ! :) haha ! just nu så dampar mitt ögonlock, ! de darrar till, man får damp på de :p haha ! nu så ska jag gå och tvätta ansiktet och gå på toaletten, borsta tänderna och gå och lägga mig ! fast jag ska nog läsa en bok innan jag somnar ! :p  JAG ÄR LEDIG IMORRON !!!! Jag har nu höstlov ! JIPPI ! ! !:) ska hem till Hofors och åka moppe !

Ha en bra helg ! PYSS HEJ


Såååååååå grymt heet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0