eftermiddag :)

vi sprang på idrotten, jag är lite besviken på mig själv, sprang på en jävla dålig tid... faan ! men men, får visa sen att man förtjänar ett bättre betyg än G... då kommer både jag mamma, pappa och min gamla idrottslärare att tappa hakan ! :P efter lektionen skulle man ta sig hem, jag visste inte var man skulle gå så jag gick och gick. ,till slut hittade jag en busshållsplats, men den bussen hade slutat att gått för dagen, då blev jag fundersam och trodde att jag skulle få gå hem :p men jag följde efter en lite lätt springande tjej ,  då hittade jag en busshållsplats och där satt Jenny ;p ;) jag åkte till smedjegatan och bytte buss där för att sedan åka hem till mig :)
kom hem , satte mig framför tvn och kollade på One Tree Hill repris , Lucas var med om en bilolycka och fick hjärtstillestånd sen slutade det ! så nu måste jag titta på det imorgon också :P  jag somnade på soffan efter det och vaknade när Las Vegas började ;) när jag tittade på Las Vegas så käkade jag brunabönor och köttbullar :P det var rätt gott faktiskt ! ;) efter det så åkte jag och tränade innebandy ! idag gick det rätt bra på träningen, jag gjorde några bra räddningar men släppte också in några skitbollar :P men så kan det vara...  nu så sitter jag här framför tvn och skriver lite , samtidigt som jag kollar på Big mommas house 2 :) den är grymt bra:) hehee ! jag börjar kl 12 imorgon så jag har ingen tid att passa i säng :P hehee ! klockan är nu 22.55 och jag ska nog sova länge imorgon :) så jag tror att jag går och lägger mig efter filmen :) imorgon är det gymnasiefest igen, den här gången alkoholfritt... jag vet inte om jag ska gå... vi får se, det känns som jag vill men ändå vill jag vara hemma och bara ta det lugnt! vi får se hur det blir ! ;) heheee !

nu ska jag sluta skriva ! god natt och sov gott ! glöm inte att drömma sött ;)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0