fredag

FREDAG;  Vaknade som vanligt kl halv åtta när man ska upp kvart i. gjorde mig iorning och käkade sen gick jag till bussen. KOm till skolan, gick in på lektion för att ha Samhällskunskap ! vi har nu börjat med demokratifrågor och det är väldigt roligt tycker jag ;) Sen lunch, det var Kotlettrad och potatis, det var gott ;) Sen gick jag, Elias och Sannaklara till ICA:) och sen tillbaka till skolan för att ha kommunikation ! Efter det återstod bara en lektion ;); Arbetssätt och lärande ! efter det bar det av till Avesta för min sista handbollsträning på sista tiden. efter träningen så åkte vi  till Malins familj på middag;) vi åt fondue.. de va gott! efter det sjöng jag och Malin singstar mot våra föräldrar! de va kul ;) vid elva gick vi och lade oss i husvagnen och kollade på film. vi kollade på crossroads med Britney... sen gick vi och la oss och snackade till klockan var 2... sen gick vi upp halv sju...!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan för demokratifrågor, usch! :)

2008-09-29 @ 12:18:15
URL: http://biiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0