Fredagkväll och kanske natt :P

idag så kom min kära vän Anna Selin på besök:) hon sitter bredvid mig på en stol och stickar en liten tunika. jag och Anna har käkat tacos,. kollat på lite innebandy, hon och jag var busiga idag, jag råkade köra henne på muppen och hon hade ingen helmet. busigt värre... sedan gick vi till donken och köpte glassssssss, och en milkshake, anna och jag håller på att få nå¨fel , för mina kompisar kommer . två av mina nya vänner i Västerås skulle komma hit, men dom har inte kommit än. snart så låser vi dörren, då får dom inte komma in !

vi ska slå rekord i att käka popcorn, :) heheee !!!! skål !

Kommentarer
Postat av: amanda

vad taskiga ni är mot dina kompisar! hahah=D

2008-09-05 @ 21:56:33
URL: http://amndab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0