Friday :)

idag har man varit i skolan:P veckan har gått fort, tyckte att de nyss va måndag och vi knäppte kort :) vi har haft samhällskunskap, Kommunikation och Arbetssätt och lärande ... tråkiga lektioner hela dagen ... men man får stå ut :P efter skolan gick jag till pressbyrån på stationen och köpte mig en glass,två bananer och två loka :) sen gick jag och satte mig i väntsalen och väntade på mitt tåg som skulle avgå kl 14.27 från spår 3b. för att bege mig till Avesta och träna handboll, en av mina sista träningar... efter träningen kom pappsen och hämtade mig :) han retade mig hela vägen hem.. klagade och skojade hela tiden, jag antar att han var glad att se mig :) till middag fick jag varma mackor :) hehee.. sedan ringde jag ett par samtal:) sedan fick jag ett samtal av Amanda ;) nu sitter jag här med henne bredvid och umgås ilte och pratar lite :) hehe ee ! ska spela golf imorgon och sen blire insparken i Gävle ! tagged :)

ha de bra så hörs vi ::)

pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0