lördag med Anna:)

idag har jag och anna varit på stan:) vi shoppade, fikade, sedan så åkte vi hem och Anna duschade medans jag var ute och luftade moppen.. sedan åkte vi till stan för att käka på kina :) jag och anna tog 4små rätter, med friterad banan och glass till efterrätt:) sedan fick vi en fortune cookie. :) Jag köpte två tunikor/klänningar:) hårfärg( jag ska färga ljusa slingor) , tre armband, ett halsband och tror det eller ej, jag köpte mascara :O !!!!!  alldeles nyss så var Jenny och Natali här och hälsade på. men de skulle på stan och träffa några andra kompisar. men nu så ska Anna vattna mina blommor och sen ska hon logga in på sin msn:P


Imorgon åker Anna hem:'( men vi ses nästa helg för då ska jag åka hem :) jag ska spela golf, sen så ska jag iväg på kvällen med ett jävla gäng:D :)


pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0