Lördag,söndag, måndag och tisdagmorgon:)

Lördag: Jag spelade golf med en massa folk sen så åkte jag hem och käkade mat och glass. sen kom Wedin hem till mig och umgicks till klockan var halv tolv på natten:P hehehe. det var hur kul som helst att träffa honom:) hhiii!
Söndag: Först var jag inne i valbo och köpte innebandybyxor och en ny jacka :) sen åkte jag hem till Anna och umgicks med henne och Gustav. :) sen åkte jag till mormor på middag :)
Måndag: var hos doktorn på återbesök, sen så hann jag till skolan för att plugga matte. men matteläraren var sjuk så vi hade rektorn... :) sen så kom mamma och hämtade mig, vi åkte hem till mig och somnade på soffan. Sen åkte vi iväg på innebandyträning. :)
Tisdagmorgon: nu sitterj ag i skolan och väntar på mediekunskapen som börjar nu :) ha de ba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0