måndag + tisdag !

måndag: jag var och tog stick i armen på Hälsocentralen sen fick jag skjuts till tåget. på tåget skickade jag ett erkännande till mamma om helgen. fick tillbaka ett väldigt bra sms, det fick mig att börja grina. kom fram halv tolv då gick jag och låste in mina väskor och gick till skolan för att ha matte kl 12 ! vi pratade om prefix och värdesiffror. Efter skolan åkte jag hem och läste mediekunskap. 70 sidor !!! sen så skulle jag på innebandymöte. efter det skulle vi ha träning men alla skulle på Västerås- AIK Elitserien. Så jag gick dit och kollade jag med ! :) VIB förlorade med 5-8 men spelade bra stuntals :P ! på vägen hem så snackade jag med Wedin hela vägen :) det var ett trevligt samtal :) saknar honom ! :p kom hem och var skitstressad ! hade en engelskarecension tills tisdag som jag inte hade gjort så jag gjorde den och sen gick jag och lade mig och läste lite mediekunskap och jag har så mycket att göra den här veckan så jag skrev en planering ! sen släckte jag och somnade !

Tisdag; vaknade och var jättetrött ! gjorde mig iordning och åkte till skolan. vi hade mediekunskap . då fick vi läxa tills nästa gång ! . Sen hade vi lunch som jag åt med SannaKlara, Elias, Sara och Emelie. sen gick vi donken och jag köpte en glass :) efter lunchen hade vi engelska, vi jobbade och på en uppgift skulle vi skriva om en vän. men den hann inte jag klart med, men jag håller på att skriva om Marcus. :) efter det åkte jag hem och bytte om och åkte till körskolan och körde upp ! det gick bra läraren tyckte att jag körde bra. sen cyklade jag och handlade. plockade allt jag skulle ha men när jag kom till kassan så funkade inte mitt kort och då gick jag ut och skulle försöka ta ut pengar men mitt kort kunde man inte stoppa in i bankomaten... då ringde jag mamma och hon ringde banken men de va inge fel på kortet... fattade ingenting . jag fick handla för 50kr. sen åkte jag hem, då kom grannen och ville att vi skulle åka till en verkstad och fråga om dom kan laga min moppe. men verkstan va stängd så vi åkte hem igen och jag började plugga ett tag. sen blev jag hungrig och gick och gjorde chicken nuggets och nudlar ! sen pluggade jag datakunskap och nu är jag äntligen klar med allt ! jag ska även göra en intervju med min mormor imorgon via telefon ! :) plus att jag har gjort spanskaglosorna ! nu är jag helt klar ! ska poppa popcorn nu !

 ha en bra dag ! vi hörs imorgon !! pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0