min helg... fy faan !

lördag jag spelade golf, gick upp kl halv 8. vi gick ut kl 9. jag spelade med Camilla, Kerstin och Katarina:) vi gick ett över par... vi kom på en andra plats och vi fick blommor:) efter tävlingen hade damerna avslutning, jag vann Eclectic:) fick en tavla :) sen vann jag 33birdiebollar, sen fick jag ett presentkort på IKEA, det fick jag för att jag är den enda unga tjejen som spelar:p sen vann jag närmast hål och då fick jag en skål och ett ljus:) sen var vi klara vid typ 16. då var vi kvar och väntade på pappa och Mats, vi kom hem vid typ 17. jag hade glömt min mobil hemma så Anna var jättenervös när jag ringde. hon kom hem til mig när jag stod i duschen, sen plattade hon håret  på mig och sminkade mig. jag hade leggins och tunika på mig. jag hade till och med högklackat. Jag fick två cider med mig, men drack inte bara de. tyvärr.... vi åkte in till gävle, förfestade och sen gick vi på stan vid 21 och då var jag redan väldigt onykter... så vi träffade Gustav och några andra, hoppade på bussen där man råkade hångla med en kille som jag inte har en aning om vem det var. söt var han iaf :P sen kom vi fram och Anna skulle möta Björn så jag följde med och sen skulle vi gå in. men då träffade jag en gammal handbollskompis från Forsbacka, Linn. det var jätteroligt att träffa henne. men vi stod i kön och när jag skulle gå in sa vakten till mig att jag var för full för att komma in, jag hade vinglat i kön. du får vänta en timme sa han till mig. och eftersom jag hade högklackat på mig kunde jag inte gå runt och försöka bli nykter så jag satte mig ner och ringde Ines, Michaela och nån mer. Efter en timme försökte jag igen men jag kom inte in... då sa samma vakt du får vänta lite till. klockan typ halv tolv på natten försökte jag en sista gång, då sa h an b ara det är dags för dig att göra kväller. då gick jag till stängslet och innanför stod Anna och Björn, då började jag att grina, sen ringde jag Stefan, men han kom inte på ett bra tag så jag gick och snackade med polisen... till slut kom Stefan och hämtade mig. vi åkte hem och när vi kom hem så sa Stefan till mamma att jag var hemma och att jag var skitfull... jag somnade direkt..
Söndag:
vaknade kl 10... då var jag hur bakis som helst. visste inte vad jag skulle ta mig till. kunde inte äta och inte vrida huvudet snabbt i sidled.. då sa mamma till mig att jag skulle plugga matte. vilket jag gjorde, men det tog ett tag.. sen kom mormor och olle på besök... och Stefan också... på kvällen åkte vi till farmor och farfar :) och hälsade på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0