onsdag...

idag har jag haft spanska, datakunskap och idrott. jag slutade kl 15.30. på idrotten körde vi volleyboll på sand. efter det fick jag ringa och snacka lite med Anna :) sen när jag kom hem så satte jag mig och kollade på One tree hill. käkade lite och sen åkte jag på träning. vi tränade 18.30- 19.30. sen åtke jag hem och satte mig och kollade på Idol,sen duschade jag och käkade korv med bröd. Nu sitter jag och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik ? . Samtidigt som jag håller på att skriver min novell. Men ska kolla på film sen sova. jag börjar inte förrän kl 12. så jag tänkte åka in vid elva och skriva lite till på novellen där.

:) pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0