onsdag...

hade spanska först... sen lunch men jag åt ingenting, sen hade vi datakunskap och efter det idrott, på idrotten spelade vi fotboll, de sög, för jag suger på de  ,då äre inge roligt... efter idrotten gick jag till trafikskolan och fick ett intyg som jag ska skicka in till vägverket. Sen åkte jag hem med bussen samtidigt som jag snackade med Anna;) sen pluggade jag lite och kollade på One tree hill ! :) sen käkade jag och sen kom grannen och sa att vi skulle få igång moppen. vi försökte och tillslut fick vi igång den och jag körde i en halvtimme, när jag kom hem igen och skulle stänga av den så gick de inte att stänga av den :P efter de ringde Wedin och jag satt och pluggade ;) nu kollar jag på filip och fredrik. sen ska jag skriva så mkt jag kan på min novell.


HA DE BRA :D PUSSHEJ<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är klart vi kommer ha roligt:)

2008-09-25 @ 09:29:05
URL: http://biiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0