söndag !

Idag vaknade jag vid halv elva... gick upp och satte mig vid tvn och chillade. sen åkte jag och tittade på Hofors -Sätra damer div2. Hofors vann med 4-2. Sedan åkte jag till farmor och farfar för att få paket och ge paket . det är så här att jag fyller år nästa helg men kommer inte hem då, och farmor fyllde år idag så då firade vi oss båda idag ! jag fick två filmer kogänget och  Madagaskar !  En puttmatta. så att man kan träna puttning på vintern ! sammanlagt 600kr :) tack för allt ! jo plus en shoppinghelg med mamma och pappa ! dom betalar ! :D nu sitter jag här och väntar på att gå och lägga mig, jag är förkyld.. inte kul alls ! skolan imorron, förmodligen matteprov, men vet inte riktigt...  ha en bra kväll!

PUSSHEJ !

My heart will go on and on... especially for you

Kommentarer
Postat av: Amanda

då kollar vi på dom filmerna hos dig då!

2008-09-28 @ 22:02:57
Postat av: Amanda

då kollar vi på dom filmerna hos dig då!

2008-09-28 @ 22:02:59
URL: http://amandabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0