Torsdag :)

Idag har varit en ganska händelserik dag. började tolv men åkte in till elva för att skriva klart min novell. men jag blev inte klar men den behövde inte bli klar heller. vi hade svenska där jag skrev nästan ett A4 till.  jag har nu skrivit fyra och är påväg att skriva slutet. efter skolan åkte jag hem , städade, gjorde det fint i min lilla lägenhet, sen käkade jag och åkte sedan iväg med min moppe på lagning. min granne skjutsade mig och moppen. vi kom fram och de lagade moppen på en halvtimme typ. vi satt och väntade. när jag fick den så funkade den klockrent. men när vi kom tillbaka och jag skulle åka till träningen så fungerade den inte alls. :( så min granne skjutsade mig till träningen. hur sjysst som helst ;) hehee. sen tränade vi i två timmar. sen fick jag skjuts av mina tränare hem. de är jättesnälla dom med :) när jag kom hem satte jag mig vid datorn och ringde mormor jag frågade henne de frågor jag skulle och sen gick jag och duschade. efter duschen satte jag mig och käkade två hårdmackor med köttbullar på :) de vca gott. sedan diskade jag och nu är jag snart klar. ska bara packa om min väska som jag ska ha med mig hem till Hofors. jag åker hem imorgon och kommer hem på måndag :)

Ha en bra helg ! vi hörs !

PUsshej och sov gott <3

Kommentarer
Postat av: amanda

2008-09-20 @ 00:32:11
Postat av: amanda

trevlig granne! :)

2008-09-20 @ 00:32:22
URL: http://amndab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0