torsdag:)

Vaknade kvart över nio... gick upp halv tio ;) satte mig vid datorn och försökte att skriva klart min novell, men den är inte klar än. jag ska skriva klart slutet på tisdag nästa vecka. DET har jag bestämt ! Hade svenska klockan tolv så jag tog moppen till skolan :) vi satt i två timmar och bara lyssnade musik. jag skrev en mening. Men sen hade vi världens kortaste mentorstid, det har vi alltid :p efter det åkte jag till donken och käkade lunch ;) sen åkte jag hem och skrev analysen som ska vara klar till imorron:) den har jag skrivit klart nu:) nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå halv så att jag kan åka till träningen :) INNEBANDY <3 ! Men nu tittar jag las vegas ! :)

Imorgon äre Avesta och handboll , efter det blire Wredes. kommer att bli mycket trevligt :) !

Ha de bra :) <3 pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0