torsdag : )

Torsdag, en ganska tråkig dag :P fast ändå okej :) jag hade svenska i två timmar, vi skulle skriva 7ord och sen byta med någon, jag gav Sannaklara mina ord, men hon tyckte att dom var så tråkiga så hon gav dom till Madde och hon fick skriva 7ord till Sannaklara, iaf jag fick 7ord av Jenny. blomma, fluga, geting, honung, flicka, prinsessa och trollstav. sedan så skulle man hitta på en novell om dessa ord. min handlar om en flicka som gillar honung och hon blir biten av en geting osv... efter svenskan så hade vi mentorstid i typ 10minuter, vi fick matkort också fick vi reda på när vi ska ta skolfoto på måndag.

Ikväll är det gymnasiefest för ettorna, men jag vågar inte gå, jag är lite feg och jag känner inte så många heller. men jag ska gå på nästa:P dessutom så vet jag inte var det ligger, jag ska ta reda på det till nästa gång:) på nästa ska jag gå, det har jag bestämt !!!
ialla fall, när jag kom hem från skolan så åkte jag ut och åkte lite med moppen, man måste hålla igång den så att den inte dör, den har en väldig tendens till att inte starta om man inte åker på den minst en gång om dagen. :) men men... skitmoppe! sen så har jag pluggat matte i över två timmar ! så jag är snart klar  :P nu så sitter jag och kollar på Americas funniset homevideos... sen är det Christine och halv 8 är det Vänner :) efter de så ska jag ringa Anna:D hon kommer hit imorgon:D:D:D:D jippi :) vi kommer att ha så roligt : )

puss och kraam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0