torsdagkväll... sent

var lite stressad när jag skrev förra inlägget, är inte mindre stressad nu men det får gå :P hehee ! jag var ute och skulle starta min moppe men det gick itne , men jag försökte och försökte till slut kom grannen och försökte men den funkade inte... jag skulle ut och lufta den men det gick ju inte. så jag cyklade till Donken och köpte en glass så jag hade något att trösta mig med :P nu ska jag duscha och sen sova ! IMORGON SKA JAG ÅKA HEM !  men innan jag är hemma ska jag träna handboll i Avesta:P det blir nog en av mina sista träningar... ska inte säga något till laget än. måste tänka lite först.. men om de läser här så vet dom redan men tänkte säga det typ nästa vecka:p för jag tränar innebandy och det är mycket roligare ! :) tänkte att jag skulle ringa Tobbe ikväll men det blev inte så ... ska ringa honom imorron ! måste snacka med honom , han måste komma på insparken på lördag :) hehee ! jag vill jättegärna träffa honom ! :) men nu ska jag duscha ! god natt, sov gott och dröm sött ! hörs imorgon !

pusshej ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0