träning.. ;)

Har varit på träning nyss kommit hem nästan eller för en timme sen ser jag nu på klockan :p jag tränade i två timmar, jag är målvakt i Rönnby :) det är jätteroligt att spela innebandy :) jag älskar det :) ! imorgon bär det av till Avesta för att träna handboll för sista gången, sen ska min familj hem till Wrede på middag :) Ska bli trevligt !det enda jobbiga imorron är att säga hejdå till alla i laget ! eller kanske inte alla men vissa iaf :p hehe ! ! men nu så ska jag ta mig en dusch och sedan gå och lägga mig, ska upp som vanligt imorron alltså 07.45... men det duger det en halvtimme längre än när jag gick på Hagaskolan ! :p I can live with that ;)

Ha en god natts sömn och en bra dag imorgon så hörs vi !

PUSSHEJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0