almost may!


Det här är min nya moppe! Hur bra som helst!
Tack mamma och pappa för att ni finns <3

Jag är trött så jag håller på att dö. Jag förstår inte varför, för jag äter cvitaminer, jag dricker vatten, jag äter mat och jag sover lagom mycket. Vad är det då som gör mig trött? Jag har själv ingen aning, utan jag kämpar vidare i livet.
Igår blev det en lugn dag med lite plugg och mopedåkning. Jag har ju fått en my moped i söndags av min mamma och pappa! Den fungerar. Hur härligt som helst att kunna ta sig någonstans utan att bry sig om tider osv. Nu sitter jag i min soffa som jag alltid gör när jag bloggar. Jag ska packa min golfbag och ta moppen ut till golfklubben och träna lite. Ska bli skönt att slå lite. Kul till tusen är det !
Allt går så fort tycker jag. Det är snart sista april, hur sjukt är inte det då? Jag har snart gått ett helt läsår på infokomp. Jag är chockad att det kan gå så här fort måste jag säga. Det måste lugna ner sig lite tycker jag. Jag har lite kvar i skolan att göra innan man slutar.
Idag har jag gått 12-16 men fick sluta tidigare på estet för vi inte fick in våra bilder på datorn... Men vi fick reda på Arbetssätt och lärande slutprovet, det muntliga engelska nationella och de skriftliga nationella. På Arb och lär fick jag MVG ! Det betyder att jag får det i slutbetyg också! I de muntliga fick jag VG+ och skriftliga VG. Jag är nöjd måste jag säga! :) för på muntliga snackade sannaklara hela tiden;) Men det gör inget alls. Jag tycker bara att det är roligt. Sannaklara, jag vet vad du fick för betyg på muntliga, inte med mening. Men jag såg pappret;) mycket bra säger jag bara!

Nej, nu ska jag byta om och packa min golfbag sen åker jag och slår!

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: sannaklara

vadfickjag?vadfickjag?vadfickjag? :D

2009-04-28 @ 19:00:57
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0