Amanda och Maria är min dag.

Jaha. dagen började med lite frukost tillsammans med mamma. sen begav jag mig hem till amanda och vi har idag varit på hanssons och fikat lite. sen gick vi på en promenad och tog en glass. de va mysigt. sen gick vi hem till henne och satte oss på trappen, då kom det tre småkillar och sa att vi var töntar. Jag jävlades lite med dom , hihihi.. alltid lika kul ! Sen gick in , satte oss vi datorn och skapade ett konto på kamrat. vi var en 29årig kille vid namn cecilia. hur roligt som helst! Efter de begav jag mig hem på min mamma cykel för att äta lite av gårdagens middag. nämligen falukorv och stuvade makaroner. Sen snackade jag lite med mamma och efter typ 20minuter så for jag iväg på min cykel hem till Maria.
Nu så sitter jag hemma hos Maria, väldigt trevligt måste jag tillägga. Vi har busat runt lite i sängen, sen har vi packat hennes väska. För imorron så ska vi åka på ålandskryssning! JIPPI! !!! Kommer att bli hur kul som helst ! VI har checkat inte lite roliga klipp på youtube osv. nu vet jag inte vad vi ska hitta på men nått blire:) vi har ju aldrig tråkigt så de blir ju kul ! :)

Maria :)                                                              Amanda !

Ha en bra kväll allihop !!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0