Ärtsoppa till lunch!

Ärtsoppa, det var inte igår måste jag säga. Det åt jag till lunch idag. Eller frukost skulle man kunna säga för jag åkte till lunchen dirket från sängen! Mina lunchkamrater för dagen Jenny och Sannaklara tyckte jag såg nyvaken ut. inte så konstigt eller? I alla fall så åt jag soppa. den var hur god som helst, sen som efterrätt så åt jag lite pannkakor. Det var också gott. men efteråt så mådde jag så illa att jag höll på att spy. vi vandrade sakta tillbaka till skolan för att ha svenska. Det var en ganska intensiv lektion, men å andra sidan så är det ju bra att vi får något gjort. Mentorstid stod på schemat efter de och Agneta sa inget speciellt så jag förstår inte ens varför vi har sådana timmar. När hon hade snackat klart satt jag kvar med sannaklara och jenny på mattestugan. jag själv gjorde också lite matte och förvirrade sanna några gånger, men kul var det. jag kände inte så mycket för att åka hem för jag visste vad som väntade, nämligen städning och diskning. men väl hemma vid 16.15 började jag städa direkt och när de var klart diskade jag. Nu har jag varit klar ett tag och det är dags för middag. Dagens middag blir stuvade makaroner och falukorv. Det är gott de! Sen blire innebandyträning. Jippi! De ska bli skitkul för jag har inte tränat på tre eller fyra veckor.


hittade en bild på internet. Det här är Alice som spelar med damerna
men har även gjort några matcher i laget där jag spelar:)
En mycket duktig flicka som även har blivit uttagen till U19landslagets
utvecklingsläger. Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0