Back from Åland!

Ja. en v'äldigt trevlig båtresa med Maria och en massa släktingar. det var hur roligt som helst. vi tog de lugnt, checka in båten osv... sen få fixade vi till oss och gick och käkade. riktigt gott var det måste jag tillägga. sen gick vi ner i hytten och allt jag vill säga är, synd att det tog slut för tidigt Maria;) haha! men kul hade vi i alla fall! Vi dansade en hel del bugg, sen bar det av upp till discot, men där var det bara småglin även fast det skulle vara 18års gräns. liite dåligt att det var brist på killar... men men, tur att Hugo kunde dansa. hahah! (min 10åriga kusin!) vi hade hur kul som helst. sen vid halv tre blev det ner till hytten och sova lite. men sömnbrist måste jag säga att jag fått. Jag sov i 6timmar. även fast de är rätt mycket ändå så är jag hur trött som helst idag. även idag på båten blev det bugg. Maria och jag, vilket radarpar vi är ! sen kom vi iland vid 16 och då gick jag,pappa och Maria direkt till bussen. inte bussen hem till Åke utan bussen till Hofors. Stackars Maria fick dessvärre åka ensam hem med bussen! men hon är hemma och hon mår bra:) 

Väl hemma hos Åke så blev de lite Wii sen somnade jag på soffan. såå skönt. men efter en timme så väckte mamma mig, jag fick inte sova nå mer:( till middag blev det fläskfilé, klyftpotatis och sås. gott så in i norden! nu så gör jag inte speciellt mycket. är rätt trött ändå. ska sova i Hugos rum, mysigt de ska bli!  

God natt och sov gott !

Jag kan väl passa på att säga Glad Påsk!

PUsss <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja synd att det tog slut asså, nästa gång blir det en varsin. MINST! haha.

2009-04-10 @ 20:52:14
URL: http://perssonmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0