Bara onödigt men ändå roligt.

Den här dagen har bara varit onödig tycker jag. Åkte till skolan imorse och hade spanskaprov. Det gick jättebra och tog tio minuter och eftersom vår lärare sa till oss förra gången att vi skulle sluta efter provet så slutade jag 9.10. Jippi... Sen fick jag reda på att vi inte hade någon idrott. Då blev jag jätteglad och tänkte. perfekt, nu kan jag åka och träna golf. Nej, då fick jag reda på att vi skulle ha ett möte och välja kurs inför tvåan... Hur onödigt som helst. mötet tog typ tio minuter. Vår mentor hade kunnat tagit de där imorgon på mentorstiden men nej då. skitsamma. Jag valde i alla fall Psykologi A. Känns bra faktiskt. Men många i min klass som hade det förra terminen säger att det är grymt svårt... så jag vet inte. men jag ska försöka i alla fall ! Efter de där mötet hade jag ingen ork att åka hem så jag gick in i lärarrummet och störde två av mina lärare. Monica och Cissi. Tycker om att vara där inne. känner mig som hemma (kanske inte) hihi. men kul är det i alla fall. Sen följde jag med Sannaklara till stationen, hon hoppade på tåget och jag fick springa till bussen. väl hemma så bytte jag om, gjorde en smoothie i min nya blender och for iväg på cykel till Skerike GK för att träna golf! Huur kul som helst att slå måste jag säga.

Det här är min blender från OBH Nordica.                    Tiger Woods, jag slår faktiskt nästan lika långt som honom.
hur grym som helst.                                                      Eller nästan i alla fall. Jag är bara ca 60meter efter !
Jag har vunnit denna på en golftävling!
visst är den snygg?

Nu så sitter jag hemma i min soffa som alltid. Jag kollar på keno ! inte så kul men jag ska nu gå in i badrummet och ta en lång varm dusch. Jag fryser jättemycket om händer och fötter... Kan bero på min förbränning nu när jag håller på att gå ner i vikt eller så är det för att jag cyklat över en mil idag. Det kan nog vara båda. Dessutom kom jag på att jag ska använda mössa nästa gång jag cyklar dit för det var hur kallt om öronen som helst. trodde nästan att jag skulle få öroninflammation.

Nu blire dusch, sen lite food, sen plugga samhäll samtidigt som jag kollar på vänner.
Ha en bra kväll.
Blir inte uppe speciellt länge, är ganska trött och har sovmorgon imorgon så jag ska sova lääänge imorgon.
Ses och hörs!
Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: MATILDA

sv: haha det fanns ingen där man såg att det var du :( hur ar det annars?

2009-04-16 @ 16:38:46
URL: http://tillanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0