Beautiful!

Söndag idag. Har inte fått sova ut i helgen. Men imorgon är det måndag och då är det sovmorgon för mig! Jag börjar nämligen tolv! Idag fick jag gå upp kl 06.45 efter att kommit hem lite innan midnatt. Jag var nämligen på bio igår! 17again. Den var hur bra som helst faktiskt. Som sagt fick jag gå upp tidigt för att åka till Fullerö golfklubb där jag tillbringade även gårdagen. Idag gick vi ut och spelade kl halv nio... Hur tidigt som helst, men det märktes inte på mig för jag började med en birdie:) det gick dessvärre inte bra varken igår eller idag... Men jag vann min match mot Måns i alla fall. Sen efter lunch gick vi ut 9hål till. Det gick mycket bättre enda fram till sista hålet där dog jag. Eller inte dog. men där förstörde jag allt bra jag hade gjort innan. Men kanske inte ska kräva så mycket för det var bara min tredje runda för året!
Nu ska jag titta på One tree hill och plugga matte.

Vi ses och hörs!
Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: frida!

ZAC EFRON!:D<3 ;)

2009-04-29 @ 17:33:26
URL: http://fridaahsvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0