bilresa och åland !

jaha. var ett tag sen sist, men skönt att vara tillbaka. Just nu befinner jag mig hemma hos min underbara kusin Hugo och hans familj. men om några timmar så kommer jag och maria sitta och pimpla på båten ! :) ska bli skönt att lämna sverige ett tag!  Efter ca två timmar i bil med maria har vi skrattat av oss lite. kuul som satan med lite bilresa:p lite lunch blev de också. på sibylla! jag käka köttbullar och maria käka korv. gott gott, de intygar maria också:)
NU BLIRE FESTIS !!!
Ha en bra dag så ses vi nån gång! :)


Pusshej
ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: tillan

heej, det var så kul i ÅÅLLAAANNNDDD!!!

2009-04-09 @ 22:10:09
URL: http://tillanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0