Den sista april är äntligen här!



Den 30april är det idag och imorgon är det maj. Hur sjukt är inte det då? Men det är skönt att det börjar bli varmt. Det tycker vi om! Jaha, hur ska man fira valborgsmässoafton då? Just nu har jag inte den blekaste. Eller jag vet att jag ska träffa Anna och Maria på nått sätt. Men inte hur och när och var. Det är ett litet mysterium, men det löser sig nog. Annars får man väl vara hemma med mamma och pappa och det är inte fel det heller:) hihi !
Ja, jag är fortfarande kvar i Västerås. Min mor kommer om ca en halvtimme och hämtar mig. Ska bli skönt att komma tillbaka till Hofors igen.!

Ha en trevligt valborg allihop så kanske vi ses !;)
Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0