Efter midnatt...

Klockan är över tolv och jag är fortfarande vaken... Hur kommer det sig? Jag kan säga så här. Samhällsekonomi. Den är jag äntligen klar med. Skönt. Det blev 3 A4. Är nöjd med resultatet. Ska bara lämna in det imorgonbitti till Cissi.
Träningen gick bra för min del. Jag tog rätt många straffar och det var skönt. Sen släppte jag in några enkla men jag vet vad jag gjorde för fel så det är bara att fixa till nästa säsong.
kl 9.00 imorgon är det Nationellt prov engelska. Det kommer att gå bra känner jag. Sen är det arbetssätt och lärande prov, ett slutprov, alltså det sista för kursen. Sen slutar man kl 13 på fredagar:) skönt det.

Nej nu ska jag sova. Har varit upp mer än en timme för länge känner jag. Men lite sömn blir det i alla fall.
Godnatt och sov gott!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0