Hofors-Västerås:)

Guud vad skönt med lite sovmogron imorse. jag vaknade vid elva. så mysigt skönt. jag och pappa papclade det sista som skulle med innan vi åkte hemåt mot Västerås. Men vi hade lite otur på vägen för vi skulle ha moppen med oss. Vi hade den på släpvagnen och spände fast den, men innan vi kom till Torsåker så vickade moppen och en lampa gick sönder... Men vi gjorde ett nytt försök och det fungerade mycket bättre. Men innan vi kom till Bodås (ca1mil senare) vinglade framdelen av mopeden så vi fick stanna igen och vi spände så hårt att de gick bra tillslut. Väl framme i Västerås efter att ha kört ca 80hm/h tog vi in allting jag hade med mig till Hofors, sen åkte vi ut till Skerike GK och jag slog ca 130bollar. Det gick riktigt bra förutom med drivern och spoonen, men det är bara små detaljer. Fixar jag de så blir det hur bra som helst. Efter de åkte vi till Coop och handlade lite. Hur nyttigt som helst. Bara grönsaker och frukt samt lite yoggi och tuggimmi.
Tillbaka i mitt lilla krypin sitter jag här och kollar på One Tree Hill. Ska snart käka tacos, börjar bli ganska hungrig faktiskt. Min tvkväll kommer se ut som följer. OTH- GG- Bones-Van Veeteren eller en film. Sen sova! :) Börjar kl 12 imorgon, det är rätt skönt faktiskt! 


 Golf?Handboll?
Jag har lite beslutångest faktiskt. Nästa helg är det Orken i Hofors. Det är alltså en handbollscup på skoj som är otroligt rolig. Samtidigt så är det golfläger här i Västerås med Elitlag och elitjun (där jag tillhör). Det gäller fredag, lördag söndag båda två. Om ca tre veckor så har jag min första tävling i golfen. Ska jag ta golflägret före handbollen? eller jag ska jag spela handboll vilket jag inte gjort på hela säsongen och något jag har saknat under de 8månader jag bott här i Västerås? Jag är splittrad. Jag kan inte bestämma mig. En annan sak som också spelar in är att det känns som att jag sviker min pappa. Ska jag spela golf eller handboll nästa helg? Hjälp mig. jag är splittrad till tusen! skulle kunna gråta över det här.

Golf?

Handboll?

Ses :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle ju välja handbollen eftersom jag inte tycker om golf ;p Men det är helt upp till dig själv att välja och gör det som känns bäst för DIG! Hoppas du kommer på något :)



Sv: Jaha, men det såg jag nog, för jag kollade på alla :p vad hette han då?

2009-04-19 @ 20:06:20
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Maria

Cissi, du ska bara tänka på dig själv när du funderar hur du vill göra. Tänk på hur DU verkligen vill göra. Inte på om du sviker din pappa, för han måste förstå att du saknar handbollen :) <3

2009-04-19 @ 21:30:30
URL: http://perssonmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0