I´m back in town!

ja. nu är man äntligen tillbaka i Västerås. Jag vill bara säga, skönt. nu behöver jag inte anpassa mig efter andra utan bara mig själv. Imorgon börjar skolan. Jag tycker att det ska bli skönt att träffa mina vänner och lärare igen. Har varit ett okej lov men har inte haft så mycket tid i Hofors. Var till Gävle på måndagen. Umgicks med Amanda på tisdagen, sen Maria på den kvällen. På onsdagen åkte jag till åland sen bodde vi hos min morbror Åke hela påsken och kom hem igår. Då kom mormor,olle,farmor,farfar, Stefan och Frida hem till oss och käkade. sen somnade jag, vaknade vid elva och nu så sitter jag i min soffa ensam som alla andra kvällar.! Men idag har pappa och jag åkt hit, vi handlade,checkade in golfbanan jag ska träna och spela på sen åkte jag hem, käkade lite. Sen hade jag tråkigt , då smsade jag Anna och åkte till henne en stund. Har bara varit hemma i ca en timme. Men nu så ska jag ta de lugnt, sen duscha,sova för imorgon är det ju tisdag och då börjar jag ju 9 :(

ja. jag tänkte att jag skulle lägga ut bilder från påsklovet men dessvärre så glömde jag min kamera i Hofors så jag kan inte lägga upp dom nu...

Ha en god natts sömn mina vänner ;) <3

Västerås, en vacker stad :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men Cissi, du får sluta vara så glömsk:P <3

2009-04-14 @ 09:47:46
URL: http://perssonmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0