Irstablixten- Hofors-Promenad

Igår så bestod min dag av att sitta i Bombardier Arena och kolla på handboll :) det var hur kul som helst och jag insåg hur mycket jag verkligen saknar handbollen.Avesta, mitt gamla lag var med och spelade, men dessvärre förlorade de alla tre matcherna. Men jag hejade på dom ändå:) sen kollade jag på F95 Forsbacka, där min föredetta lagkamrat Lina är assisterande coah eller nåt :) Den matchen som jag tittade på så vann dem. Det var en bra match men med fruktansvärt dåliga domare! jag var i hallen från 12.30-20.00... Då kom pappa och hämtade mig hemma hos anna:) Jag var tvungen att låna hennes cykel i fredags när jag skulle hem.
Jag och pappa käkade på donken sen så åkte vi hem i full fart. Väl hemma vid 22 så träffade jag Lotta (mormors hund) och myste lite med henne. sen vid 1 så gick jag ner och lade mig i sängen och somnade direkt. hur trött som helst.


Idag så vaknade jag vid 11. hur skön sömn som helst, de behövdes kan jag säga. Sen så gick jag , mamma och pappa upp till centrum, handlade lite mat. sen gick vi till farmor och farfar, fikade lite osv. vi var där i några timmar och pratade lite. Sen så gick vi hem igen, men på vägen stannade vi och snackade lite med amanda och hennes mamma. :) sen knatade vi hem i ruskig fart. väl hemma satte jag mig i soffan och tittade på handboll. Det var kvartsfinal mellan Lindesberg- Alingsås. Lindesberg vann och gjorde så att det blir en avgörande match i iAlingsås nästa vecka. Sen blev de ishockey och då vann Färjestad den tredje finalen. Nu äre golf på tv och naturgodis att tugga på.
Ikväll blire väl inget speciellt på tv, bara chill med familjen. ! :)

 
Mamma :)                                                 Pappa :)


HA en bra kväll !!!

Kommentarer
Postat av: Ladies Edition

Skulle du vilja skriva för sajten om daminnebandy? Det vore kul om dv ville höra av dig till vår mail.

2009-04-06 @ 12:58:58
URL: http://www.ladiesedition.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0