IVH- Lugi

Ja, igår så var jag på den andra kvartsfinalen mellan IVH och Lugi damer. IVH vann med 25-21 efter en berg och dalbane fajt skulle jag vilja säga. IVH tog ledningen med 8-2 i början av matchen men Lugi tog time out och IVH slappnade av lite grann vilket gjorde att det efter ca 20 minter stod 9-8 till IVH. Men halvlek blev resultatet 12-9. Andra halvlek var en riktig kamp. Utvisningar blev det och en massa fysiska situationer som gjorde Lugi en aning trötta. IVH var det bättre laget rakt igenom matchen och välförtjänta vinnare enligt min mening ! Rättvist resultat tycker jag. Detta innebär också att IVH är klara för en Semifinal!

Matchens Lirare i IVH:
Nr 14 Ulrika Andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0