Liiite nervös...

Jag sitter här på engelskalektionen och är hur nervös som helst. Vi ska nämligen ha nationellt prov i engelska,muntligt. Jag vet inte var jag ska ta vägen. Försöker tänka på något annat istället men det går inte för det enda jag tänker på är att man inte får säga ett enda ord på svenska. Då är man rykt... Jag vill bara att tiden ska ta slut så jag slipper göra det här. Egentligen vet jag inte varför jag är nervös. vill inte vara det, men är det ändå... Det är alltid så att jag är nervös. inte kul alls... Det kan räcka med att jag ska ha ett litet muntligt för några personer så blir jag nervös... HATAR ATT VARA NERVÖS!!!!!
Vill bara börja gråta. det känns inte som det här är en bra dag för mig. är trött, känner mig ledsen fast jag egentligen har något att vara ledsen för... I alla fall vad jag vet. Det känns som om något är fel men jag vet inte vad det är. Vill bara gråta,men handikappad som man är så kan jag inte:( åååå...
Sen har jag ångest om vad jag ska göra i helgen. Handboll eller golf? :( ååååå. jag blir så arg på mig själv. kan inte bestämma mig för något. Allt känns bara så fel. !

Fan.

Kommentarer
Postat av: sannaklara

du har ingenting att vara nervös över, du är duktig i engelskan och det vet monica om! det kommer gå jättebra, jag lovar. Jag känner likadant med det där med att vara ledsen fast man inte har någonting att vara ledsen över. usch :( jag älskar dig ändå!

2009-04-21 @ 12:52:05
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0