nattgång och trötthet...

Ja, inatt blev det ett litet äventyr i västerås. Jag var hemma hos jenny med sannaklara, chrille och elias. men jag kände mig trött vid midnatt så jag gick ut och väntade på bussen. jag stod och väntade på bussjäveln i en halvtimme men den kom inte. fan vad arg jag blev. så jag gick tillbaka in till jenny, där alla låg och sov. Vid halv två så kände elias på sig att han ville gå hem. då hängde jag på, tänkte att de skulle vara skönt med en liten promenad. Så vi tre (chrille också) gick från Klockartorpet till Kristiansborg där grabbarna skulle sova. själv så fortsatte jag hem, liiite rädd var man ju vill jag bara säga. men efter en timme så var jag hemma hos mig. trött som en idiot och ett skavsår mellan tårna. jag slog mig ner i soffan och tog mina tabletter sen blev det sängen. jag kan lova att jag somnade efter fem minuter. sååå himla trött.

kl 09.25 ringde klockan och man var ju absolut inge trött heller. så jag pallrade mig upp och klädde på mig. gick till bussen och åkte ner på stan för att köpa en liten present till amanda. jag och lisa träffades på centralen och pallrade oss till make up store och köpte en liten gift :) (vi har redan gett den) väl klara där så gick vi till åhléns och provade lite saker som var hur snygga som helst ;) klockan började bli elva så vi gick ner och käkade lunch TACOS!! Hur gott som helst, har inte käkat det på hur länge som helst. jag är huur trött som helst och har varit hela dagen. Kl 14 slutade ag men kom inte från skolan förrän vid 15 för jag satt i lärarrummet och snackade med monica och rainer. det var hur trevligt som helst. väl hemma blev jag väldigt trött men lyckades dessvärre inte somna. sen bar det in i duschen för att sen åka ner på stan och träffa anna och frida:) vi gick och käkade på spicy och hade en jättetrevlig måltid :) efter de gled vi runt lite på stan sen beslutade vi oss för att åka till Bombardier Arena och titta på Irstablixten. även det var väldigt trevligt måste jag säga. !

Nu så sitter jag hemma hos anna med henne och frida. vi käkar popcorn och lite chips samtidigt som vi kollar lite på tv och bara chillar lite :)
ha en bra helg mina vänner så ses vi kanske någon gång i framtiden! :)
Imorron bär det av till Hofors med mor och far !!! men först kanske en innebandyträning och en massa tittande på handboll :)

GOD NATTTT !
PUSSSS



Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

I can´t stop thinking of you
your eyes make me lose my breath...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0