Sannaklara!

Dagen började med att jag vaknade kl 10. gick in i duschen,guud va skönt det var. Sen åkte jag ner till lunchen och åt med Sannaklara. Sen gick vi till skolan och hade matte. Vi började med statistik och det är rätt lätt, så de behövs inte så himla mycket engagemang i det. Efter skolan åkte jag och sannaklara hem till henne i Sala. Hon har en väldigt fin lägenhet:) Vi har kollat på roliga videoklipp och varit ute och fotat och varit till coop, där vi köpte lite naturgodis... Inte så bra för mig, men det bjuder jag på idag. Nu börjar klockan närma sig 20 och det är dags att sätta sig framför datorn för vår del. Vi ska nämligen titta på Stockholmsderby. Hammarby-DJURGÅRDEN! Heja Djurgården! För er som inte vet så är jag djurgårdare hela vägen in till hjärtat ! Men det är lite jobbigt för just nu är jag hemma hos sannaklara och hela hennes familj hejar på hammarby. så man är rätt kört men man ska inte skämmas för att vara djurgårdare. En äkta difare sviker inte sitt lag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0