Shopping och doktorn...

Jag och mamma gick upp tidigt imorse. nämligen kl 9.15. Vi gjorde oss iordning och sen satte oss i bilen och åkte in till valbo. väl inne så gick vi runt och snokade lite. till slut så hittade jag en skjortklänning på Kappahl. (bild på den kommer under veckan :) mamma köpte en tunika, tre par trosor och tillsammans en overall. Jag fick jackan och mamma fick byxorna. Vi skulle vara hos doktorn kl 14 men redan vid 12.30 så var vi klara med shoppingen.. men vi åkte in till Gävle för att besöka min läkare. Det var bara ett litet återbesök pga min struma ( en sjukdom som sitter i sköldkörteln, inget farligt). Men de visade sig att vi ändrade intaget av medicinen, sen så tog jag lite andra prover. så jag kanske har en annan infektion i kroppen också. Sen blev det hemfärd. Vi åkte och handlade lite till kvällens middag som blir Stuvade MAKARONER OCH FALUKORV :) hur gott som helst ska det bli. Mormor, Olle, Stefan och Frida kommer på besök också. Stefan( min kusin) fyller nämligen år idag :) 22år!! Grattis till dig :)
Nu är jag hemma, sitter i soffan och chillar medan pappa dammsuger. Jag har ganska tråkigt. men ändå skönt att bara slappna av och inte behöva tänka på något heller. Anna kanske tittar förbi här en sväng senare, skulle vara trevligt :) hihii!


Imorgon så ska man träffa den här bruden:)
Amanda. Hon ser lite crazy ut på bilden, men hon
är egentligen en väldigt snäll människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0