Skärpning för fan!

Jag måste fan ta och skärpa mig. Helt seriöst. Jag har absolut inte något att vara ledsen för. Jag måste ta tag i mig själv. rycka upp mig. Jag känner att det inte är speciellt lätt. Men det hjälper definitivt inte att sitta och deppa. Det är bara att ta tag i kragen och se glad ut. Jag har egentligen ingen aning om varför jag känner så här. Tidigare idag kände jag en stor klump i halsen och ville bara gråta. Nu är klockan mycket och jag sitter här och tankarna snurrar som en virvelvind i huvudet på mig. Men vad tänker jag på egentligen? Det vet jag knappt själv. Men det känns som jag bara är negativ. Jag måste vara lite mer positiv. Jag vet det. Men just nu tar det lite psykiskt på mig genom att gå ner i vikt. Men jag kommer att klara det. Det känner jag direkt att det går!
En sak som jag inte förstår är varför jag inte tar tag i läxor och andra saker.Jag känner mig så slö, jag vill inte vara det men jag är det.

RYCK UPP DIG !

fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0