Skola för tidigt...

jag sitter nu i skolan och klockan är typ kvart i tio... jag är en idiot som sitter här egentligen men är man glömsk så blir man straffad... Jag är nämligen här för att mina nycklar glömdes i den röda soffan i uppehållsrummet i skolan igår. Det var inte något som man blev sådär jätteglad över. men man lär sig av sina misstag. Men jag var här idag kl 9 och inga nycklar är ännu funna. Jag är lite förbannad, fast bara på mig själv som glömde dem. Så jag får egentligen skylla mig själv. Fast jag tycker att det är rätt onödigt att ta ett par nycklar som inte ens går att använda. Men det sitter ju ett USB minne på vilket man vara väldigt effektivt för vissa. Skitsamma ! Om dom är borta så är dom väl det och det kan inte jag göra något åt nu. EN annan sak som gör mig sur är att jag har mitt svenska arbete på USBminnet så jag kunde inte göra det igår. Men jag har inte gjort något nu heller för jag är så himla trött. men det löser sig.

Ja, idag står det innebandyträning!!!! Kommer nog inte att bli så seriöst  men alltid roligt med träning! :)

Damernas träning i K-borg ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0