Skolan har börjat...

Idag har det varit första skoldagen på tio dagar. Rätt skönt med ledigt, men nu börjar allvaret igen. Fast idag blev det en lugn start. Vi hade media, vi gick och käkade och när vi kom tillbaka så stod vår engelskalärare Monica påklädd och sa att vi inte hade någon lektion för hon var tvungen att åka hem pga hennes son hade fått migrän... Så vi fick uppgifter och sen åkte jag hem för jag skulle träna golf. trodde jag ja. det blev inget med det. fick ett samtal att vi inte skulle träna. lite irriterad jag blev med tanke på att jag egentligen skulle åkt till sala och fotograferat med Sannaklara och Jenny. men det gör vi nästa vecka istället. Så imorgon så ska jag cykla ut till golfbanan och träna. Men innan det så har vi kondition på idrotten. så imorgon blire mycket krävande... ! Men det behövs känner jag.




Idag när jag kom hem efter skolan vid 13... Satte mig vid datorn och jobbade lite engelska men tröttnade rätt fort och bestämde mig för att jag ska göra klart allt imorgon istället. Men de blev lite tv och dator istället. sen åkte jag iväg och köpte lite mjölk. sen hem igen och ringde för att få reda på om jag skulle få ställa mina klubbor på banan. trodde även att vi skulle åka och slå lite. men så blev de inte... :( lite sur blev jag kan jag tala om. men men, imorgon då jävlar! Men nu så har jag suttit framför datorn och tvn hela kvällen. men var nere på stan en vända också. köpte ett fodral så jag ska kunna cykla till golfbanan med lite klubbor. en sak är säker. jag hoppas att poletterna funkar som jag har. för annars blir det lite problem. jaja, nu så ska jag titta på sex and the city. sen sova. Imorgon är det spanskaprov. det kommer att gå bra känner jag! Det är rätt lätt måste jag säga.

God natt och sov gott!
PUSSEN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0