spanska-core-golf



Idag har det varit en bra onsdag. Spanska som alltid på morgonen, det var lite segt. Men det funkade... VI fick göra ett litet test, det gick faktiskt bra. Sen gick jag och Lisa och åt lunch, wallenbergare med potatismos,sås och lingon plus en massa grönsaker. Gott var det i alla fall! Vi gick tillbaka och började jobba på kommunikationen som ska redovisas nästa fredag. jag ska hålla ett föredrag om att flytta hemifrån och Lisa om hälsa. Det blir intressant känner jag:) Vid två gick jag, lisa, jenny och martin till idrotten, vi hade core på Njoy. Det var huur jobbigt som helst. Men jag kämpade på och svettades till tusen. Kändes som man kunde vrida ur min tshirt efteråt. Väl hemma käkade jag lite mellanmål, duschade och åkte sedan till golfbanan och tränade lite. Dessvärre var det fruktansvärt kallt vilket gjorde att jag bara slog två hinkar wedgar. Det gick finfint det och jag känner att det inte är fel på min sving längre. Vid 19 samlades vi, (mitt innebandylag) för att ha avslutningsmiddag tillsammans. Vi fick tacobuffé och det var gott. Sen snackade vi lite och fick en del information om vad som händer nästa säsong och om försäsongen. ! Jag kan vara med och träna i en eller två veckor i alla fall. Jag kommer att köra en del träning själv med tanke på att jag kör golf hela sommaren! Efter middagen bar det av på moppen hem hit till mitt lilla krypin:)



Nu sitter jag här och klockan är mycket. Jag är ledig imorgon, skönt nog! Det betyder sovmorgon och sen gå ut och springa. Det kan behövas känner jag. Har däremot inte bestämt mig vilken väg jag ska springa. Men det löser sig nog imorgon! Nu ska jag kolla klart på NCIS sen blire sängen. Sköönt med sömn måste jag erkänna efter att ha gjort en detaljerad planering på resten av min tid i årskurs 1 på infokomp. Måste säga att det ser rätt tufft ut under maj. Men sen är det över. !

Imorgon bär det av till Hofors igen, festa lite när det är sista april:) fast nyktert!
Nej nu ska jag sova. !
God natt och sov gott mina små gullegrisar <3
Puss och kram , dröm sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0