Spanska-Idrott !



Ja. spanska hade vi idag som vi alltid har på onsdagmornar... Det är rätt tråkigt ,men efter det hon sa igår på chicken race så kanske man måste ta och skärpa sig så kanske man får ett VG :) Det tycker jag att jag förtjänar i alla fall. Idag gjorde vi nästan samma sak i två timmar... men det var helt okej roligt. Lunch åt vi också, mousakka åt vi, det var riktigt gott med lite sås och grönsaker till. mums faktiskt. Håltimme i typ två timmar efter det. Jag gjorde inte så mycket, spelade spel på facebook. alltid lika kul! kl 14 gick jag och martin till lögarängsbadet och simmade :) det var nämligen vår idrott idag. Jag simmade 20längder och sen gick jag in i duschen. jag har nämligen gjort allt man ska göra så jag var egentligen på en lektion jag inte behövde. men jag kände för att simma lite och dessutom har jag inte tränat på hela veckan nu när vi inte tränar innebandy mer än en gång i veckan och det imorron (torsdag). Sen tog jag bussen från löga till centralen. lite slött men de bjuder jag på. :) väl framme vid centralen gick jag till pressbyrån och köpte en korv, en loka och en sandwich :)
När jag klev av bussen så insåg jag att jag inte hade mina nycklar med mig. jag tror jag nämligen har glömt dem i skolan. i soffan... :I inte så speciellt bra. Men ingen kvar på skolan när jag ringde så jag gick hem till mig. som tur är så har jag bra hyresvärdar och de hade en extra nyckel så jag kom in :) nu ligger jag i soffan med datorn i knät och kollar på gilmore girls.Ikväll står det handboll på schemat. Jag ska kolla på IVH- Lugi kvartsfinal damer. :) kl 19 Bombardier Arena!


Ikväll blire den här damen i huvudbild. Den bästa spelaren i i IVH nämligen
Jessica Enström. jag tror hon gör en tio mål! Jag tippar att IVH vinner med 27-24.
Jag skriver ett resultat och en liten sammanfattning av matchen när jag kommer hem:)

Pusspuss
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0