Spanska-dont like...

Spanskan-Vi hade nationellt prov hörförståelse... Det gick åt helvete om jag får säga det själv. Men ett G kanske jag klarar i alla fall. JAG HATAR SPANSKA !!! Så himla tråkigt. Vi gör inget på lektionerna, det är en dålig lärare och jag får damp på mig själv för att jag inte kan prata spanska när jag kan grammatiken så bra. Det känns som att jag ens kommer att få ett VG på spanska steg 3. Jag måste snacka med läraren om vad jag ska göra för att få ett VG.

Skit i det nu. Den lektionen är över för längesen... Till lunch fick vi soppa, man kan inte kalla det mat i alla fall men det var ganska mättande ändå, jag blev rätt förvånad faktiskt. Nu är jag tillbaka i skolan fast jag inte börjar förrän kl 14.30. Då har jag pingis på bellevue... För mig är det en helt meningslös sport men det ingår i idrotten och då är det bara att pallra sig dit... Sen bär det av hem. funderar på att gå för att få lite frisk luft men vi får se hur jag känner för det.
Vid 18 tänker jag pallra mig ut till Skerike golfklubb. jag ska nämligen börja träna där med pron och ikväll är det gruppträning och där ska jag vara med. ska bli roligt faktiskt. Jag tycker inte att det är speciellt roligt att träna själv...

Jag tror jag har kommit på varför jag inte är på topp. Jag har börjat med nya tabletter och jag kom nu på att det stod i lappen man får med att man kan bli deprimerad av dom här tabletterna. Men så kan det vara... Nu har jag en anledning i alla fall.

Skriver ikväll :)
Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0