torsdag!

Vaknade kl 10.30 så himla skönt med sovmorgon. Jag kommer inte att få sova på hela helgen så man får passa på när man börjar 12! Vackert väder har det ju varit hela dagen. varmt och skönt! cyklade till skolan, hade svenska och sen satt jag kvar i skolan. Dels för att vi var tvungna att göra klart svenskan som vi ska lämna in imorgon. Men när jag var klar med min del satt jag kvar och skrev ´nästan klart samhällsekonomiuppgiften som ska lämnas in i morgon. Jag kom hem vid 16.25 och då satte jag mig vid datorn och fortsatte skriva på samhällen. Är ännu inte klar, gör klart det ikväll när jag kommer hem efter träningen. Till middag blev det kyckling med grönsaker. Gott gott, mätt till tusen nu. Snart ska jag packa och göra mig klar för att åka och träna den sista innebandyträningen på säsongen. Hoppas att alla kommer så man hinner träffa de en gång till innan det är slut. En sak som jag vill berätta är att min moped fungerar !!! JIPPI! Fast ändå är det rätt tråkigt, för jag var hur nära som helst att få en ny... Men så blir det inte nu:( Men nu kan jag i alla fall åka till golfbanan när jag vill!

Chad Michael Murray får stå för min dag!


Nu ska jag göra mig klar och åka till träningen:)
Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0