Andra dagen avklarad!

Jaha, nu är det tisdagen avklarad också, inte direkt ett jobbigt arbetspass idag heller. Matte B i två timmar och Svenska B i två timmar! Det var lätt avklarat. Sen gick jag och Sannaklara på stan ett tag, jag skulle ha en almanacka så jag kan hålla koll på mitt liv nu under skolan. Skiitdyra tyckte jag att de var , men till slut hittade jag en rosa som jag gav 99kr för. Det sved med tanke på att jag köpte en likadan förra året för 59kr. Men men, nu är det köpt och klart,inget mer handlande till skolan!

Väl hemma och hungrig som ett as lagade jag lite mat. Köttbullar, potatis och rödvinsås! Gott var det, och till efterrätt åt jag vindruvor! Nu tittar jag på Linas Kvällsbok på Kanal 5 som snart är slut. Men fan vilken bra film det är ! Värmländska är fan hur rolig dialekt som helst! Hela filmen är grym! Ivar är coolast!

Nu vill jag mysa, kom hit med dig nu! Snälla?;)

Imorgon börjar jag tolv! Lite sovmorgon är alltid skönt! Men ska luncha med Sannaklara så de blir 11 på stan som gäller!

Nattis allihopa!
Ha en god natts sömn!
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0