Äntligen klart!


Tänkte bjuda på en liten bild på när man var yngre(a)! 2007:)

Jippi! NU har jag äntligen flyttat till min egna första riktiga lägenhet! Skönt som fan att komma närmare stan och bort från huset. Jag sitter här i soffan och tittar lite på tv. Har bara varit hemma i ca 1timme för jag var på träning tidigare. Den gick åt helvete, man var som ett soll, släppte in typ allt. Ingen bra dag på jobbet där, men men... Annars idag har jag haft spanska, engelska och idrott. Spanskan var lite svårare än väntat, engelskan jobbade jag på, tror det eller ej. På idrotten hade vi kondition, låg intensivträning. Rätt skönt att springa lite faktiskt. När väl dagen på skolan var slut cyklade jag direkt till min nya lägenhet där min mor,far och mormor precis hade anlänt med mitt flyttlass! Vi packade in alla grejor i hissen, fast det tog ju ett tag, inte bara en gång. Fy faan vad jag har kläder och grejor asså! Helt otroligt.

Nu är jag rätt trött, så jag tänkte gå och lägga mig i min säng och sova gott! Såg just att jag inte har någon frukost till imorgon så jag får gå ner till ICA innan jag åker till skolan och shoppa lite!

God natt och sov gott mina vänner!
Puss på dig (a):)


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt med ny lägenhet :) Hur bor du nu då? :)

2009-09-01 @ 11:03:54
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Maria P

Åh vad roligt med ny lägenhet! Jag vill hälsa på dig snart, Cissi :D <3

2009-09-01 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0