Äntligen!

Jag är äntligen tillbaka i Västerås efter ett fartfyllt sommarlov och nu återstår endast en söndag. Ojojoj... Men tiden går fort när man har roligt sägs de, och de är nog rätt. Men det är inget jag kan göra något åt utan bara följa med i farten. Imorgon blir det att inhandla lite skolmaterial för jag hittade inget tidigare i Hofors. Några block och en kalender, kanske ett par pennor så jag har något att skriva med. Sen blir det vila för hela slanten för jag är nämligen lite snuvig... men det är något jag inte dör av.

Men nu ska jag chatta lite på msn, kolla på Djävulen bär Prada sen sova länge,länge imorgon.

God natt och sov gott :)

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0