En tråkig lördag...

Jag vaknade typ död när klockan ringde 08.30. men var tvungen att gå upp för jag skulle ju iväg till K-borg på innebandyträning. Kom till samlingen lite tidigt vilket innebar att jag var först... Men de gjorde inget för jag hade ändå inget att göra hemma imorse(a). Vi var dessvärre inte så många, kanske 12-13st bara. Men det var en rätt rolig träning och möte. Vi bestämde att vi skulle köpa nya overaller! Tummen upp på den(y)! Sen bestämde vi en massa andra saker som också var bra! Cyklade sedan hem till mitt lilla kryp in, väl hemma duschade jag länge! Guud vad skönt det var!



Åkte sen till coop och inhandlade två nya dvd:er samt lite godis till min ensamhetslördag! Just nu tittar jag på Allsvenskan på TV4. Det är AIK-Trelleborg... Jättekul... inte! Snart blir det nått bra på TV hoppas jag! Men inte förrän kl 19.00 då blir det Without a Trace, sen 20.00 Sommarkrysset! Sen avslutar jag kvällen med en film! Vet inte riktigt vilken än, men nån blir det i alla fall!

Ha en bra lördagkväll! :)
Kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0