Frustrerad och förvirrad...

Jag har den här veckan varit ute och sprungit, måndag,tisdag,onsdag och torsdag. Igår tog jag en vilodag men jag var ute och gick 18hål plus att jag tränade golf. Imorse när jag vaknade var det bestämt att jag skulle ut och springa, men när jag väl vaknade kände jag att nee, jag vill inte. Jag orkar inte och har ingen lust. Vad gör man då? När jag vet att jag måste ut och springa för att om ca 1 vecka börja träna div 1 innebandy och för att orka med måste jag göra det. Men jag tog på mig shortsen och sen satte jag mig i köket och grät över detta. Varför gör jag så? Jag vet att om jag ringer någon av mina föräldrar så säger de att du vet att du måste inför innebandyn och annars så blir det inge golf idag. jaha? vad gör man då? när jag vet att jag kommer få dessa svar men ändå inte orkar ta mig ut och springa på en jävla grusväg fram och tillbaka? Jag blir så frustrerad att jag sitter här och funderar på hur jag ska göra för att inte kunna gå ut och springa. Ska jag "ramla" i trappan? ska jag "stuka" foten? det här är inte rätt tankar med tanke på att jag vet att jag om ca en vecka kommer gråta igen när jag ska på min innebandyträning och vet att jag ligger efter. Jag blir så matt på mig själv att jag inte har den viljan att gå ut och springa just nu. Jag skulle bara kunna lägga mig ner och gråta ännu mer för att jag känner en press för att träna plus att gå ner i vikt. Men den pressen har jag på mig själv. Men samtidigt så vet jag att mina föräldrar aldrig tvingar mig men ändå vet de också att jag nästa vecka inte vill gå och träna för att jag ligger efter i innebandyn. Finns det några andra sätt att bygga kondition än att gå ut och springa? Jag kommer inte på något annars hade jag provat det för länge sen.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till... jag vet att det är skönt efteråt när man kommer hem och känner sig duktig och kan ta en dusch i lugn och ro. Men om man inte har viljan? vad gör jag då? Det blir liksom inte bättre för att jag säger, äh jag springer imorgon, skjuta på träning är det värsta som finns. för då kommer man aldrig till skott med det. Lika bra att göra det på en gång. Men när jag känner en sån motvilja, fast jag vet egentligen inte mot vad... de är just de, vad är det som gör att jag känner, nej jag vill inte ut och springa?
Hjälp mig någon! Får nå fel!

Kommentarer
Postat av: sannaklara

HEJ ÄLSKLING HÄR KOMMER SANNAKLARA MED HJÄLPPPP!!!!!!!!

Jag måste också börja röra på mig -.- Annars kommer jag fastna i min säng föralltid. Jag kan komma och bo hos dig några dagar när skolan börjar om du vill, då kan vi plugga, spring/gå, och ha kul tillsammans. Det blir mycket roligare att träna då:D

Jag älskar dig och jag tror på dig!!

Pussis

2009-08-17 @ 15:17:14
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0