Full fart framåt...

Ja, första skoldagen och första dagen hemma hos mig i mitt Västerås är "avklarat". Mjukstart ändå i skolan, mentorstid i en timme, engelska i 1och 30 sen idrottssnack i 15minuter. Jag ska inte klaga på  min första dag. absolut inte, jag har ju fått träffa mina klasskamrater:) SÅ himla roligt, gud vad jag har saknat alla, speciellt två! ;) Sannaklara och Astrid:) Riktigt roligt att träffa dem :D:D

Väl hemma packade jag lite saker som ska med till nya place. javisst ja, jag kanske inte har talat om. Jag ska flytta till stan! I en egen lägenhet, de ska bli riktigt skönt att slippa komma hem till någon och måste säga hej, samt varje gång jag öppnar dörren på kvällen stirrar man in i grannens vardagsrumsfönster. Inte direkt kul! Nästa vecka  blir det min egna första lya:)
Ska bli himla kul!

Förlåt Sannaklara om jag verkade arg på dig idag, men de var jag inte. Jag var bara allmänt trött och lite slut i huvudet! Jag är absolut inte arg! :) Puss på dig;)

Träning hann jag med idag fast jag är lite små förkyld men jag snackade med min tränare att jag inte skulle springa så jag slapp de och bara var med på innebandyn:) Fy faan vad jag svettades, men de är bra för då förbränner man lite och de är precis de jag vill!

Nu ska jag käka lite vindruvor sen titta klart på Jordan, rättsläkare. Sen blire sängen!

Höres imorgon vänner:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0