Internet= noll!

Mitt internet hemma funkar dessvärre inte, det gör att jag inte kan uppdatera när jag är hemma.Så jag tänkte uppdatera gårdagen nu istället. Jag var i skolan och hade en lektion, men innan käkade jag och Sannaklara subway, sen hade vi historialektion, den var helt okej! Efter det bar det av till stan för att käka glassbuffé med Jenny, Sannaklara och Elias. Gott till tusen var det, men det fick man sota för sen... Väl hemma packade jag lite och somnade tio minuter på soffan innan det var dags för träning. När jag väl kom dit upptäckte jag att jag var en kvart sen, jag som trodde att samlingen var kvart över när den var egentligen var kvart i. Jaja, en lugn träning blev det enda tills efter, då fick vi springa i trappor så man blev hur svettig som helst, men vad gör de om hundra år? Kul var det i alla fall:)
Något jag verkligen gillar nu när jag finally kommit tillbaka till Västerås är den sociala biten efter träning, att jag och mina lagkamrater samt tränare har en konversation! Så roligt de är alltså! :)

Nu ska jag käka lunch, sen ska jag ha psykologi! ojojoj.

Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0