Nu är det inte långt kvar!

Ja, nu är det bara två veckor kvar på sommarlovet och jag har spelat så otroligt mycket golf, men ändå är det inte slut. dessa två veckor som är kvar består av träning, träning och kondition:) träffa lite vänner kanske jag hinner med också!

Ja, idag blev jag klubbmästarrinna på Hofors Golfklubb:) kanske inte helt oväntat men kul ändå att kunna spela bra när det väl gäller:)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... har inget direkt roligt att tala om! Jag lovar att uppdatera lite mer nu framöver!

Ha det bra vänner:)

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

När är du tillbaka i västerås och på innebandyn?

I miss you!

2009-08-11 @ 12:43:57
URL: http://fridaahsvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0